REGULAMIN

1. Sklep Internetowy Oladom , działający pod adresem www.Oladom.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. WIB Włodzimierz Węgliński, z siedzibą pod adresem ul. Słowackiego 37 97-200 Tomaszów Maz., NIP: 773-149-54-51, REGON: 590503110 , prowadzonej przez Prezydenta Miasta Tomaszów Maz. 
 

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 18.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

 3. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego: ING BANK ŚLĄSKI 43 1050 1461 1000 0090 7375 9392 lub za pomocą systemów szybkich płatności internetowy PayU.

 

4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.
 

5. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
 

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: sklep@oladom.pl

 

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
 

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je sklep Oladom, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na sklep Oladom.

10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą firmy kurierskiej. Istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem.

11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 1-7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty. W tym 80% zamówień wysyłana jest do 3 dni roboczych.
 

12. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie produktów. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Proces zwrotu/wymiany:

1) Po kontakcie telefonicznym bądź e-mail sklep Oladom prześle na wskazany adres e-mail formularz reklamacyjny

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu. Pamiętaj o tym, aby produkty były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia. Załącz paragon.

3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Oladom.pl

Słowackiego 37

97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zagnięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki 

4) Uwagi:

a) Klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.

b) Oladom zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian produktów, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

c) Oladom nie przyjmuje zwrotów produktów wysłanych do nas za pobraniem.

d) Firma Ola Dom Jarosław Węgliński nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

e) W przypadku pierwszej wymiany danego zamówienia wysyłka do klient odbywa się na koszt Oladom. (dotyczy tylko przesyłek krajowych)

 

Proces reklamacji:

 

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

W celu reklamcji odeślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Oladom zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z tobą i powiadomimy o decyzji.

 

14. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

15. Korzystanie ze strony internetowej Oladom.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).