Reklamacja Zwroty:

Zwrot:

1. Każdy klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki do całkowitego zwrotu towaru nie noszącego śladów użytkowania bez podania przyczyny. Zwrot towaru tylko na koszt własny.
2. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić na adres mailowy sklep@oladom.pl w tytule maila podając numer zamówienia lub za pomocą formularza zgłoszeniowego. W mailu prosimy podać następujące informacje: opis sytuacji, nr zamówienia, nr konta i dane do przelewu
3. Towar do zwrotu należy odesłać wraz z wydrukowanym formularzem lub odręcznie napisanym numerem zamówienia i krótkim opisem na poniższy adres:


OlaDom.pl
97-200 Tomaszów Mazowiecki
ul. Słowackiego 37


Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien zostać odesłany wraz z metką jeśli taką posiadał, a także wypełnionym formularzem zwrotu. Towar nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem poczty polskiej lub kurierem.
Zwrot należności odbywa się przelewem na konto bankowe podane na formularzu zwrotu. Zwroty wykonywane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Formularz zwrotu towaru: pobierz

Wymiana:

Chęć wymiany towaru należy zgłosić na adres mailowy sklep@oladom.pl w tytule maila podając numer zamówienia lub za pomocą formularza zgłoszeniowego. W mailu prosimy podać następujące informacje: opis sytuacji, nr zamówienia, nr konta i dane do przelewu
Jeśli towar ma zostać wymieniony na inny prosimy o wysłanie maila sklep@oladom.pl podanie adresu do wysyłki oraz informacji o nowym produkcie.
W przypadku wymiany i różnicy towaru w cenie:
jeśli nowy towar jest droższy – proszę o przesłanie różnicy na numer konta: 63 1050 1461 1000 0092 3040 9279
jeśli nowy towar jest tańszy prosimy o przesłanie numeru konta i danych do przelewu, na który będzie można dokonać wpłaty


Reklamacja:

1. Chęć reklamacji towaru należy zgłosić na adres mailowy sklep@oladom.pl w tytule maila podając numer zamówienia lub za pomocą formularza zgłoszeniowego. W mailu prosimy podać następujące informacje: opis sytuacji, nr zamówienia, nr konta i dane do przelewu
2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. Z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
8. Reklamacji nie podlegają:
Naturalne zużywanie się produktu
Uszkodzenia mechaniczne
Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
Odbarwienia
Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkaninie
9. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi kupujący.